Somos un grupo de madres y padres de alumnos del C.P. San Cucao de Llanera que colabora en el buen funcionamiento del centro escolar de nuestr@s hij@s

jueves, 10 de noviembre de 2011

CURSU D´ASTURIANU: LA XUNTA PON CLASE D´ASTURIANU

Nuestra profe de llingua asturiana nos ha pasado esta información, lo cual hemos de agradecer enormente. Interesarse por nuestra llingua es conocer nuestra cultura, los orígenes de la tierra a la que pertenecemos.

Iris Díaz Trancho, muchas gracias por la información. Nos hacemos eco de tu propuesta.

LA XUNTA POLA DEFENSA DE LA LLINGUA ASTURIANA PON CLASE D’ASTURIANU


    Como ye vezu, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana pon clase d’asturianu un añu más. El cursu entama’l llunes 14 de payares, nel local de la organización, el Llar Solidariu, na cai La Gascona 12, 3.u, n'Uviéu.

    El cursu tien 60 hores de duración. Nél, los alumnos y alumnes van poder deprender el bon usu del idioma tanto a nivel escritu como oral.

     L'horariu va ser de 19'00 a 21'00 hores, los llunes y miércoles (horariu provisional hasta concretar cola xente matriculao). El preciu de la matrícula completa ye de 30 euros.

   Toles persones interesaes pueden apuntase llamando al 985 22 95 53 o al 679 65 09 98, o bien mandando un mail a la dirección:
uvieu@exunta.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario